wtorek, 27 grudnia 2022

Opowiadanie w nowym Pro Libris

W najnowszym numerze Pro Libris - byłem nawet na premierze w Bibliotece Norwida - ukazało się jedno moje opowiadanie, które już większość zna. Krótka spowiedź z brudnego wieczora.

Czasopismo postawiło sobie ostatnio nową stronkę, można czytać numery online, idzie ku lepszemu. 

Odsyłam:

https://prolibris.net.pl/krotka-spowiedz-z-brudnego/

Poza tym jest recenzja mojej książki Sztuka latania oraz  recenzja książki Jamimoje, którą napisałem po wpływem. Też zachęcam do zapoznania się z tymi tekstami, jeżeli kogoś interere co słychać na literackiej prowincji.

Ogólnie dla tych co piszą - możecie wysłać jakiś swój tekst do nich. Może opublikują, zawsze to chyba coś, nie? Zobaczyć swoje nazwisko na papierze, chociażby takiego małego czasopisma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z wizytką na dołku

Moje nowe opowiadanie znalazło się w majowym numerze e-eleWatora. Takie z humorem. https://e-elewator.org/e-e-8-marcin-waldemar-mielcarek/