wtorek, 16 listopada 2021

PARADA MYŚLI NOCNYCH


Zbiór ten jest konsekwencją dwóch lat sinusoidalnego pisania opowiadań. 
Parada myśli nocnych jest, tak mi się przynajmniej wydaje, sumą najlepszych tekstów, jakie udało mi się do tej pory napisać. Każdy kolejny tekst, chociaż osadzony w podobnej tematyce, jest zupełnie inny, uderzający w różne tony i stany. To co łączy wszystkie opowiadania to człowiek. Człowiek jest centrum Parady myśli nocnych, człowiek zwykły, szary, codzienny, często trochę szalony, oderwany od rzeczywistości, chcący uciec przed światem, ale głównie przed samym sobą. Na pewno nie są to teksty wielkie, raczej po prostu inne, specyficzne. W tej formie zbiór ten nie powstałby oczywiście bez pomocy pana Jana Jackowicza-Korczyńskiego, który sam zaproponował kiedyś współpracę i oto jej owoce. Opowiadania te nie powstałby również bez dwóch najważniejszych osób dla mnie – mojej partnerki Emilii oraz przyjaciela Dawida. Całej tej trójce należą się szczere podziękowania. 
Nic więcej dodawać nie trzeba. Można zacząć czytać.

Link do pobrania pdf'a, jest za darmo, nie bać się linku:

https://drive.google.com/uc?id=1TMxc9CY76zm1RzW37Mfoi4YdJkB4oKGD&export=download

Wrzucam też na główną, będzie tam wisieć i można sobie pobierać. I teraz tak. Jak ma ktoś konto na lubimyczytać.pl czy coś może śmiało komentować i oceniać ten zbiór opowiadań. Jestem ciekaw waszego zdania na ten temat. Dodam tam swoją pozycję, kiedy tylko im serwery zaczną działać...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z wizytką na dołku

Moje nowe opowiadanie znalazło się w majowym numerze e-eleWatora. Takie z humorem. https://e-elewator.org/e-e-8-marcin-waldemar-mielcarek/