czwartek, 2 grudnia 2021

Dodaję kolejne opowiadanie do czytania

Wrzuciłem chwilę temu na bloga opowiadanie. Nosi tytuł W poszukiwaniu pozytywu i wydrukowali mi je w moim Zielonogórskim Pro Libris. Takie trochę wspominki ze studenckich czasów, ale nie wszystko co piszę jest autobiograficzne. Zależy co. Pewne elementy owszem. Oczywiście link niżej:

https://mmielcarek96.blogspot.com/2021/12/w-poszukiwaniu-pozytywu.html

Poza tym to próbuję nagrać to audio, które potem dodam na YouTube'a. Mam za sobą takie wstępne nagrania, na razie ogarniam ten temat, ale już wiem, że kariery lektora to ja bym nie zrobił. Nie jest to takie proste jak myślałem, to czytanie na głos. Myślę, że na dniach będzie, raczej po weekendzie. Nagram Paradę myśli nocnych, pierwsze, tytułowe opowiadanie, jako taką zachętę do czytania całego zbioru. Może trafi to do kogoś szerzej, nie wiem, zobaczy się. A potem mam nadzieję, że nagram jeszcze parę innych tekstów.


No i na koniec jeszcze link do pobierania zbioru, gdyby ktoś trafił tutaj po raz pierwszy i nie był w temacie:

https://drive.google.com/uc?id=1TMxc9CY76zm1RzW37Mfoi4YdJkB4oKGD&export=download

Zdjęcie zrobiła mi moja narzeczona, przed sekundą dosłownie. Ona mówi, że wyszedłem dobrze, ale ja uważam co innego. Po prostu mam kiepską gębę, może nie najgorszą, ale żadną przyjemną. Ale to dobrze, wiecie, to bardzo dobrze. Bo jeżeli jesteś brzydki to przynajmniej ludzie lubią was nie za to jak wyglądacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z wizytką na dołku

Moje nowe opowiadanie znalazło się w majowym numerze e-eleWatora. Takie z humorem. https://e-elewator.org/e-e-8-marcin-waldemar-mielcarek/