poniedziałek, 19 czerwca 2023

3 miejsce zająłem

Całkiem miła gala, naprawdę ciekawie to zaplanowali. Niecałe dwie godziny. Zająłem 3 miejsce, wygrałem czytnik ebooków także mogę być chyba zadowolony. Nie robiłem żadnych zdjęć, więc wziąłem jakieś od organizatora. Było też w międzyczasie spotkanie autorskie z Krzysztofem Federowiczem, autorem książki Zaświaty. Opowieść o nieprzemijaniu - nominacja do Nike 2021. Pani prowadząca nazwała Pana Krzysztofa najlepszym pisarzem w lubuskim.
No nie wiem cholera...

A wiersz prezentuje się tak:

Kondycja


gwiazdy na niebie

świecą dziś

sztucznym światłem

niebiesko odbitym

od zimnych matryc


czarna śmierć

wypełnia dusze

cyfrowego pokolenia

które karmi tylko

swoje nagie ciała


oczekiwania zżerają

naiwne głowy

zatrute w całości

pustymi słodyczą frazesami

plastikowych marzeń


ślepo patrząc

w obłudę jutra

człowiek staje plecami

do przodków

szeptanych prawd


Na szczęście nie ja go musiałem na forum czytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z wizytką na dołku

Moje nowe opowiadanie znalazło się w majowym numerze e-eleWatora. Takie z humorem. https://e-elewator.org/e-e-8-marcin-waldemar-mielcarek/